Kysttur til Agersø

Søndag den 27 april var vi 6 medlemmer der tog færgen kl. 7.10 til Agersø, vinden var i en god retning , så vi kunne fiske på Støvlen, som er syd på øen, og ud mod Omø.

Da vi kom til stedet kunne vi hurtig se at vandet så godt ud med lidt bølger og ikke så klart, og der gik heller ikke længe før Carsten havde den første fisk på, som var en hornfisk men den kom desværre ikke med i land, men ret hurtig herefter havde han fisk igen denne gang en ørred som desværre ikke ville en tur i nettet. Efter et stykke tid kom Jan med en fin ørred på 48 cm som taget på et af de små rev der findes på stykket.

Herefter fik Christian en hornfisk som kom på land, og efter få kast var der en lille ørred, som lige hold målet, Bente fik også 2 hornfisk, og der blev mærket mange små nyk i enden af linerne, det er altid dejligt at man mærker eller ser noget dette giver en rigtig god stemning og optimisme på fisketuren.

Så efter en rigtig god og hyggelig dag på kysten tog vi færgen tilbage til fastlandet kl. 15.30 , med lidt fisk , og minderne om en god tur med god hygge og lidt fiske historier.

Tak for en god dag

Christian